.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار پس از بازگشت از سفر اعلام کرد :
حادثه سیل را از قزاقستان پیگیری می کردم ! / خسارت کم سیل نشانه مدیریت قوی در استان است !
شمال نیوز : استاندار مازندران پس از سفر چند روزه به قزاقستان ، در حالی که مردم چند شهرستان از مازندران ، از بحران سیل آسیب دیده اند به استان بازگشت در جمع تعدادی از خبرنگاران مطالبی را بیان کرد ....

شمال نیوز : استاندار مازندران پس از سفر چند روزه به قزاقستان ، در حالی که مردم چند شهرستان از مازندران ، از بحران سیل آسیب دیده اند به استان بازگشت  در جمع تعدادی از خبرنگاران مطالبی را بیان کرد .

ربیع فلاح‌  پس از بازگشت از کشور قزاقستان در فرودگاه دشت‌ناز ساری، اظهار کرد: نمایشگاه دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران از استان‌های مازندران، گلستان، تهران، خراسان‌شمالی، جنوبی، رضوی و آذربایجان‌شرقی در کشور قزاقستان برپا شد.

وی با بیان اینکه از 30 غرفه دایر شده 13 غرفه از استان مازندران بوده است، افزود: شش فعال اقتصادی استان، ما را در سفر به قزاقستان همراهی می‌کردند که دستاوردهای زیادی را کسب کردند.

استاندار مازندران از انعقاد قرارداد 100 میلیون دلاری فعالان اقتصادی مازندران با تاجران قزاقستانی خبر داد و بیان کرد: بعضی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان نیز در این سفر حضور داشتند و دستاوردهای خوبی برای مجموعه کاری خود به‌دست آوردند.

این مسئول با اشاره به اینکه بیشتر قراردادها برای افزایش مبادلات تجاری بین فعالان اقتصادی استان با تاجران قزاقستان بوده، ادامه داد: رایزنی‌های مفید و ارزشمندی برای ارائه توانمندی‌ها در بخش خدمات کشاورزی، خدمات فنی و مهندسی صورت گرفته است.

فلاح ارائه خدمات دامپروری، مرغداری، آبزیان و گل و گیاه را از دیگر دستاوردهای این سفر دانست و بیان کرد: طرح سوآپ با مشارکت مسئولان قزاقستانی در بندر نکا احیا می‌شود.

وی تصریح کرد: با اجرای طرح سوآپ بیش از 5 میلیون تن انواع فرآورده‌های نفتی بین ایران و کشور قزاقستان از طریق ترانزیت انجام می‌شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه برای گردشگری سلامت زیرساخت‌های مناسب بیمارستانی و پزشکی جمهوری اسلامی ایران به قزاقستان اعزام می‌شود، اضافه کرد: ایران ظرفیت بالایی در ارائه خدمات گردشگری سلامت به کشور قزاقستان را دارد.

این مسئول از ایجاد خط پرواز ساری ـ آستارا و اکتائو در آینده‌ای نزدیک خبر داد و خاطرنشان کرد: با مشارکت هواپیمایی اسکات این خط پرواز تا دو هفته آینده راه‌اندازی می‌شود.

فلاح افزایش مبادلات در زمینه مصالح ساختمانی را یکی دیگر از دستاوردهای سفر به قزاقستان دانست و افزود: به فعالان اقتصادی در زمینه مصالح ساختمانی توصیه می‌کنم به این بخش ورود پیدا کنند.

وی با بیان اینکه کشور قزاقستان آمادگی دارد در زمینه مصالح ساختمانی از جمله سنگ، سرامیک، کاشی و سیمان با فعالان اقتصادی مازندران تفاهم‌نامه امضا کند، ادامه داد: بیشتر تفاهم‌نامه‌ها با تجار استان‌های اکتائو و منگستائو منعقد شده است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه مقرر شد هر ماه تمامی موارد مذاکره‌شده پیگیری شود، تصریح کرد: در هر شش ماه بین مسئولان ساری و اکتائو جلساتی برای اجرا و پیشرفت تفاهم‌نامه‌ها برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه کشور قزاقستان خواهان خرید انواع گل و گیاه از مازندران است، یادآور شد: طی سفری که رئیس جمهور به کشور قزاقستان داشته مقرر شد سطح مبادلات بین این دو کشور به پنج برابر افزایش پیدا کند که ما در تلاشیم از این فرصت به‌وجودآمده نهایت بهره‌برداری را انجام دهیم.

فلاح در ادامه با اشاره به اینکه هر روز در چندین نوبت حادثه سیل استان را پیگیری کردم، اضافه کرد: حجم سیل مازندران نسبت به استان البرز و تهران بیشتر بوده اما تلفاتی نداشته و خسارات کمتری به‌وجود آورده که این‌ها همه نشانه مدیریت قوی در استان است.

وی با بیان اینکه صداهای ناهمگون برخی از رسانه‌ها تنها به استان ضربه وارد می‌کند، ادامه داد: برخی رسانه‌ها باید از این حرکت خود دست بردارند و بداخلاقی رسانه‌ای را تکرار نکنند.

استاندار مازندران با بیان اینکه مسئولان کشور قزاقستان بیشتر از ما پیگیر مذاکرات هسته‌ای ایران بودند، خاطرنشان کرد: پس از توافق هسته‌ای ایران با گروه 1+5 شور و شوق در مسئولان کشور قزاقستان مشاهده می‌شد.

این مسئول با اشاره به اینکه مسئولان کشور قزاقستان به‌دنبال رابطه با جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: با وجود برداشته شدن تحریم‌ها مسئولان کشور قزاقستان خواهان افزایش روابط تجاری با ایران اسلامی هستند.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 مرداد 1394
مگه میشه؟؟؟
مگه داریم؟/
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 3 مرداد 1394
معاونین فوق العاده ضعیفی داره
حالا ایشون هست یا نیست میره گردش یا نمیره بهرحال این وظیفه اصلی با معاونینه
حادثه برف تنکابن هم معاونینش ضعیف عمل کردند
حالا یا توانایی ندارند یا عمدا خدای نکرده فعالیتی نمیکنن
آقا استاندار که نباید بار کل استانو به دوش بکشه
دوره قبلی معاون سیاسی ابراهیمی معاون عمرانی هاشمی
کشور رو داشتن میخوردن کار خاصی هم نمیکردن ولی بلد بودند طاهایی هم همش روضه میخوند
این استانداری یجای کارش اساسی میلنگه
نا شناس 2 مرداد 1394
خب تمام اینچیزایی که گفتی قبول
بازم بیکفایتی استاندارو میرسونه
خدا به داد انتخابات برسه
وقتی میگه سیل رو هدایت کردم انتخابات رو چیکار میخواد بکنه
راستی حسینی نماینده سواد کوه هم هست یا فقط واسه قائمشهره اون کجا بود؟
نا شناس 3 مرداد 1394
استانداری که این همه شاکی و ناراضی داره چطوره که دو سال مونده؟؟ مگه میشه مگه داریم ؟؟؟ یعنی مسئولین بالادستی چه میکنن؟؟ تا کی طرف باید بمونه؟؟؟
نا شناس 3 مرداد 1394
جو نده شمال نیوز!

بنده خدا رفته سفرکاری ... خیلی وقتا لازم نیس مدیر حضور فیزیکی در محل داشته باشه و حضور معاونینش میتونه کافی باشه

تا کی میخواین دست از بازی بابل ساری بردارین لطفا مقداری منصف باشین!
پاسخ ها به این نظر
سید 3 مرداد 1394
کدوم معاونین ؟ آخه معاونین توانمندی هم که نداره استاندار ! مشکلات سیل هم به بطور مستقیم برمی گرده به معاون عمرانی استاندار که اون هم یک احمدی نژادی دو آتشه است . خدا حفظش کنه
نا شناس 3 مرداد 1394
از این منصف تر؟!!!!!
ساری رو چیکار داری من تنکابنی هستم شما بابلی ها ماهارو هم دارید درسته میخورید
بس نیست؟
الان بخاطر مشکلات من و شهر من و مردم من کی جوابگوئه؟ کی میتونه معترض باشه البته بجز روحانی امام جمعه بابل
بقیه دقیقا کشک هستیم دیگه
نا شناس 2 مرداد 1394
هم استانی تنکابنی!

من اهل بابل نیستم و اتفاقا با بابلیها کمتر دمخور میشم ...

همونطور که وزیر مسکن گفته عدم رعایت اصول ایمنی شهرسازی دلیل اصلی تخریب خانه ها بوده که قاعدتا فقط مربوط به این دولت و این استاندار نیست و سالهاست که کارشناسان سازمان نظام مهندسی بدلایل مختلف از جمله عدم صلاحیت و تخصص، نظارت لازم را در استاندارد سازی ساخت و ساز شهری ندارند و نتیجه اش آن میشود که اکنون اتفاق افتاده.

بنده نه کارمند استانداری و نهادهای دولتی هستم و نه بنا به فرمایش شما بابلی!

تنها سخنم اینه که تا مشکلی بوجود میاد کمی عمیقتر به موضوع وارد شیم و نریم سراغ اولین نفری که در اینگونه مواقع بی گناه کانون حملات قرار میگیره

موفق باشیم.
محمد 3 مرداد 1394
این استاندار بهتره بگیم شهردار بابل برای بابلیها کاری نکرد چه برسه برای مردم سیل زده . داداش شما برید ادامه گردشگری هیچ اتفاقی برای مازندران نیافتاد ....
پاسخ ها به این نظر
ساروی ریکا 2 مرداد 1394
کاش استاندار یکم از عبوری یاد میگرفت . ساختن یعنی خواستن و عمل کردن نه یکجا نشستن .
اما ما عبوری را به هیچکس نمیدیم فقط باید شهردار نمونه پایتخت بهار نارنج باشه تا هم نماینده ها و هم استاندار از ایشان یاد بگیرند
نا شناس 2 مرداد 1394
متاسفم اول برای نماینده ها دوم برای دولتی که مسئولش میگه از خارج سیل رو کنترل کردم اونم با افتخار!! مگه هواپیما بدون سرنشینه آرکیو170 امریکا بود که از نوادا کنترل میکردن از خاک افغانستان پرواز میکرد
این آقا دیگه خیلی داره با شعور ما بازی میکنه
برف اومد تو استان اونجور سیل میاد اینجور
خب دقیقا کار شما بجز انتخاب مدیر بابلی برای استان چیه؟
نا شناس 3 مرداد 1394
2ساله یک ریال رفاهی و پاداش آخر سال به بهانه نبود بودجه به کارمندان بدبخت پرداخت نمیشه اونوقت هر1ماه استاندار محترم و هیئت همراه هوس مسافرت خارجی به سرشون میزنه آستاراخان.قزاقستان و...
نا شناس 3 مرداد 1394
ملت همه چی رو از دست دادن بدبخت شدن خانواده رو از دست دادن شما میگی مدیریت قوی کاملا مشخصه...
نا شناس 3 مرداد 1394
مدیریت قوی !!!!!!!!!
این تعداد کشته و این همه خسارت
خدا به داد مردم برسه!!!!!
هنت 3 مرداد 1394
البته استاندار محترم قصد داشتند عذر خواهی کنند . فقط طرز بیانشون بابلی بود.......
فیضی 3 مرداد 1394
واقعا نمي تونست به خاطر مردمش لااقل به بهانه هم دردي برگرده واقعا متاسم براي خودمان اين مسئولين در شعار خود را خدمتگذار مي دونند ولي در عمل ارباب ارباب هستند از نوع خوانينش ربطي به اين و ديگر مسئولين هم ندارد چه ساروي چه بابلي يا هرجاي ديگر فقط اگر اصفهاني بود آنچنان شلوغش مي كردند تا مليارد بودجه از كشور نگيرند اطاق بحران را ترك نمي كردند . حالا استاندار ما با اين همه كشته و خسارت ميگه چيزي نشد !!
مهران از ساری 3 مرداد 1394
چه رویی داری
مازندرانی 3 مرداد 1394
سلام.عجب استاندار خوبی .از خارج سیل رو کنترل میکرد.احسن
حسین 3 مرداد 1394
کنترل از را دور مگه دورکاری تشریف داشتند حضورا خیری ندیدیم چه برسه از را دور/مگر در حال گشت و گذار وقت احوال پرسی هم هست/ باز دم بچه های صدا و سیما گرم که این تصاویر نشون دادند وگرنه اگر این تصاویر ها نبود الان وضع از این بدتر میشد
جلال 3 مرداد 1394
جالبه نمایندگان هم هیچ حرفی نمی زنند ای کاش نمایندگان مازندرانی قبل از هر چی برند دوره آموزشی را در اصفهان بگذرانند
ارجمندی 3 مرداد 1394
این فقط مشکل این استان نیست تا زمانی که لیاقت کاری و تخصص اولویت آخر انتصابات هست و همه چیز در زدوبند سیاسی و مناسبات فامیلیه موضوع حل نخواهد شد و این مساله هم که...
بنده خدا 2 مرداد 1394
به جای استاندار محترم بنده حقیر سراپا تقصیر از هم استانیهای محترم خصوصا سیل زده ها و ... عذر خواهی میکنم
- 2 مرداد 1394
اقاي ربيع فلاح خدمتگزار خوبي است وبا جان ودل كار ميكند اما يك عيب دارد انهم اينست كه براي مردم كار نميكند بلكه براي الله يك وقتي رييس جنگلها ومراتع كشور بودو درزمان ايشان كه خدمتگزار بود در واگذاري جنگل كوچكترين گناهي درجهت منفي وبه نفع دار ودرخت كار نكرد وانچه كه ميتوانست عمل كرد حالا هم ثمره ان فعاليت علمي وتخصصي ايشان نتيجه معكوس شد وسيل بلاي مردم شد ايشان كه گناهي ندارند بغير ازخدمت
نا شناس 2 مرداد 1394
تو کی اینهمه مدیر خوبی هستی پس چرا کارکنان فرمانداری آخر ماه پیش خانواده خود شرمنده هستند
احمد 2 مرداد 1394
عجب
واقعا راست میگی.هیچ بقالی نمیگه ماست من ترشه فلاح عزیز
نا شناس 2 مرداد 1394
همه نشانه مدیریت قوی در استان است واقعا جمله جالبی است .از این جمله پی به .............. می برم
داکر 2 مرداد 1394
متاسفانه استان مازندران همیشه از سوء مدیریت رنج می برد و هم اینک نیز بدتر از گذشته بوده است آقای استاندار خیلی حرف ها دارم که بزنم اما بهتره اونقدر متوجه باشید که بجای تعویض های غلط بخشداران و فرمانداران و..... کلا انتصابات غلط اخیرتان یک عذرخواهی از مردم می کرید اگر بخواهید بنده بعنوان یک معلم یک تحلیل کوتاه از این سیل داشته باشم ده برابر شما حرف های علمی و واقعی می زنم . شما استاندار این کشور هستید لطفا یک تحلیل منطقی و علمی داشته باشید نه عوام فریب
یک شهروند 2 مرداد 1394
عجب
جالبه شما اینجا هستی استان دستت نیست استانو روز به روز داری عقب افتاده تر می کنی حالا از راه دور کنترل می کنی،
فروتنیت مارو داغون کرده
954 2 مرداد 1394
اقای رمدانی من به همراه استاندار در سفر قزاقستان بودم دو بار استاندار مازندران جلسه استاندار منگستانو را کنسل کرد
عباس 2 مرداد 1394
این استاندار هست کار استاندار بودن را بلد ولی کار کردن برای مردم از راه دورش خوبه
مردم خوش باشید که سیل بیشتری داشتیم (مدیریت عالی استان اونهم از نوع فنی و ... ) ولی خدا را شکر مردم نمردن این هم خودش یک رکورد که س تا خونه تو استان کاملا با کل وسایل داخلشان نابود شد و در کل رسانه ها دیده شد ولی اگر استاندار قزاقستان نبود می تونست یک دستی زیر این آوارها بزاره و ساختمانها را نگه داره .
بچه های بالا 2 مرداد 1394
استاندار به زودی عوض میشه... پنجه فولادگران در راه مازندرانه... اینم اخرین خبر...برین حالشو ببرین..___
نا شناس 2 مرداد 1394
استاندار فقط داره همشهری هاشو میاره داخل استانداری
اینها چقدر ناسیونالیستن
بهرام 3 مرداد 1394
استغفرالله آقای استاندار مدیران قوی نداشتی خدا به مردم رحم کرد و گرنه معلوم نبود چی میشد.این یک هشدار بود برای مسئولبن /مسئولینی که بجای حل مشکل مردم در ستاد های انتخاباتی مشغول کارند و بجای عمل هی حرف میزنند /به یاد داشته باشید مردم به عمل راب میدهند نه حرفهای قشنگ و ..
نا شناس 3 مرداد 1394
چقدر تضعیف!!! خدا رو درنظر داشته باشین
نا شناس 3 مرداد 1394
راس ميگه بنده خدا اون چن تا ساختمون احتمالا نديده رو آب شناور بودن يا اون 50 تا ماشين يا اون چن تا پل.البته شايد آقاي استاندار نياز به يك چشم پزشك داره و اطرافيانش خبر ندارن.دكتر روحاني كجاييييييي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جمال 3 مرداد 1394
این هم از عجایب مازندران از نزدیک نمی تونند اونوقت از را دور مدعی هستند/راست میگه برای همشهرهایش میتونه پست بگیره ای ... بر نمایندگان مجلس مازندران که به این استاندار با گرفتن پست برای بستگانشان میدون دادند
نا شناس 3 مرداد 1394
آره خیلی هم قوی هستی.....راست میگی نبودی استاندار تهران اومده دشت لار.....آقای استاندار با عرضه و قوی؟؟؟؟؟؟؟؟ به ملت پاسخ بده آیا دشت لار و از امام زاده هاشم جز خاک لاینفک مازندران هست یا خیر؟ استاندار تهران چه کاره اند که بیایند دشت لار از عشایر تهران بازدید کنند آیا فکر نمی کنی دنبال این بازدید فکر و عمل دیگه ای خوابیده؟ با مدیرن قوی ای که داریم فردا آمل و پس فردا شهرهای دیگر استان مازندران زیر نظر تهران باشه و جز تقسیمات کشوری استان تهران.منبع خبر عصر ایران ::::::::



















4 کشته در سقوط خودرو به دره 40 متري در خلخال
کد خبر: ۴۰۷۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۲ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - 25 July 2015
صفحه نخست » اجتماعی
عشایر دشت لار (عکس)
استاندار تهران و هیات همراه با حضور در دشت لار ، با عشایر این منطقه دیدار کردند. دشت لار در کوهپایه قله دماوند واقع شده و از سال ۶۱ به عنوان منطقه حفاظت شده اداره می‌شود.

به گزارش ایسنا، عشایر دشت لار از شهرهای ورامین و پیشوا در استان تهران هستند و در تابستان به این منطقه ییلاق می کنند و یه دامداری می پردازند.
به همراه تصاویر
زرشک خیلی قوی هستید آره
همشهری 3 مرداد 1394
شانس و اقبال - هوشیاری مردم - دور بودن مردم از مسیر سیل و . . . رو هم به پای مدیریت بی نظیر خودت بنویس .
چرا مدیریت قوی شما در جاده چالوس و راه اندازی بزرگراه موثر نیست ؟
چرا مدیریت شما در ترافیک روز های عادی در حدفاصل زیرآب به شیرگاه موثر نیست ؟
چرا ؟
ای بابا ول کن مگه استاندار این ها رو میبینه ؟
نا شناس 3 مرداد 1394
یعنی اینقدر گوشامون درازه!!
نا شناس 3 مرداد 1394
این همه کشته جای تاسف داره اقای استاندار!
در غرب مازندران تنکابن و کلاردشت باهم به سیل گرفتار شدندو مدیریت بحران فرماندار وقت این دو شهرستان (سید قدیر رضایی) آنچنان حساب شده و مدبرانه بود که یک کشته نداد...
این آقایونی که شما از اون ها یاد میکنید به اندازه پوست پیاز مدیریت بحران بلد نیستند که با جان مردم بازی میکنند!
استاندار حرفه ای مازندران!!!!!!!
ناشناس 3 مرداد 1394
به این میگن دورکاری!
ربیع جان زیراب رفت زیراب اونوقت به معاونین ات میگی احسنت? پول فرهنگیان را به معاونین خودت پادتش بده
متاسفم برای مردمان این خطه
برزو 3 مرداد 1394
شمال نیو شده ساری نیوز. سارویا بخوان نخوان کمبود مدیر دارن حتی مدیران متوسط
کیاسری 3 مرداد 1394
الان باید چی بگیم ؟؟؟؟؟
نا شناس 3 مرداد 1394
بچه های خودت هم تو سیل بودند کنترل از راه دور دست می گرفتی؟ بابل رو آب می برد از قزاقستان کنترل می کردی؟
نا شناس 3 مرداد 1394
عذر بد تر از گناه اینست که استاندار محترم می فرمایند که در استان مازندران اتفاق خاصی نیفتاده. خیلی جای تاسف داره!!!!!!!!!!!!!!!
روزی که ساری رو آب گرفته بود آقای عبوری با لباس بادگیر درشهر مانند ماموران در فعالیت بود ما وقتی منوجه شدیم ایشان شهردار هستند آنقدر خوشحال شدیم که خودمان مانند کارگران محترم شهرداری به آنها کمک کردیم
آقای استاندار شما از راه دور داشتید دورکاری می فرمودید؟
درست این بود که ماموریت را نیمه تمام می کردید و در جمع سیل زده ها ملحق می شدید
احمد 3 مرداد 1394
150میلیارد تومان برای آقای استاندار پولی نیست ابشان بیشتر از اینها را در حساب خود حتما دارند. مردم بی خیال
هاتف 3 مرداد 1394
مثل اینکه آقای استاندار فعلا باید دنبال کار های حزبی و جناحی خودشون باشن. مسائل عمرانی، مدیریت بحران و..... در الویت های کاری ایشون جایی ندارد.این فرد شایسته ی اداره ی یک شهر کوچک هم نیس چه برسه به استان.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.144 seconds.